PRtest

OPVALLENDE PUBLICITEIT VOOR UW BEDRIJF OF MERK(EN) GENEREREN?

Een gespecialiseerd Beauty & Wellness PR-bureau doet veel meer dan slechts persmappen voor u versturen.

Cosmetitext PR heeft diepgaande kennis van cosmetische-, wellness- en OTC-producten, hun ingrediënten (INCI’s), de nieuwste trends, apparatuur en behandelingen op de (internationale) markt, de marketing van deze producten, de juiste terminologie en ‘tone of voice’ bij het zelfstandig voor u schrijven van professionele, pakkende persberichten.

Met al deze vaardigheden spelen we voor u proactief in op redactionele thema’s bij de diverse soorten media en journalisten, zowel in print als online als via bloggers.

Het doel hiervan? Het genereren van zoveel mogelijk naamsbekendheid en opvallende publiciteit voor uw bedrijf en/of merk(en) en producten bij uw doelgroepen!

BRANCHEGESPECIALISEERD PR-BUREAU

Persberichten en regelmatig persoonlijk contact met de diverse media en journalisten zijn essentiële onderdelen van uw
Public Relations-activiteiten. Dit kost echter zeer veel tijd en vaak beschikt u bovendien ook niet over de juiste, rechtstreekse perscontacten.

Cosmetitext PR is sinds 2004 een branchegespecialiseerd PR-bureau op het gebied van Beauty, Wellness en Gezondheid, dat u o.a. de volgende PR-matige mogelijkheden biedt:

• ŸSchrijven van persberichten
• ŸSamenstellen van verzorgde perskits
• ŸRedigeren van uw reeds bestaande PR-uitingen
• ŸPersronde Service
• ŸGenereren van opvallende free publicity in printmedia, via online media en bloggers, bij BN-ers, TV en radio
• ŸMet uw producten proactief PR-matig inspelen op trends, seizoenen en actualiteiten in de markt
• ŸProjectmatige PR-campagnes
• ŸAll-in PR-jaarcontracten
• ŸCoördinatie van online PR-campagnes
• ŸOrganisatie en begeleiding van persmeetings en productlanceringen

Pijlen

MARKETINGONDERSTEUNING

Cosmetitext PR fungeert in opdracht van diverse fabrikanten en distributeurs in de Beauty-, Wellness- en Gezondheidsbranches tevens als marketingondersteunende partner.

Hierbij kunt u onder andere denken aan advies en actieve ondersteuning bij nieuwe productontwikkeling, het voor u schrijven van verpakkingsteksten, bijsluiters, trainingsmappen, verkooptrainingen, het ontwerpen en grafisch opmaken van advertenties, brochures, websites en diverse andere point of sale-materialen.